Jeśli planujesz spotkanie w swojej organizacji z dużą ilością uczestników z pewnością przyda Ci się wiedza jak korzystać z asystenta planowania spotkań w Microsoft Teams. Asystent pobiera informację z kalendarza osób, które mają uczestniczyć w spotkaniu i automatycznie wskazuje czas, w którym wszyscy są dostępni.
- Zaloguj się do swojego służbowego konta Microsoft 365.
- Przejdź do aplikacji Microsoft Teams.
- Przejdź do zakładki Kalendarz w menu po lewej stronie.
- Kliknij opcję Nowe spotkanie.
- Dodaj uczestników, którzy mają wziąć udział w spotkaniu. Następnie przejdź do zakładki Asystent planowania. Dzięki temu będziesz w stanie znaleźć odpowiednią dla wszystkich godzinę spotkania.
- Wyświetli Ci się poniższe okno. System podaje sugerowane godziny kiedy wszyscy uczestnicy są wolni. Fioletowe pola oznaczają, że użytkownik w tym czasie jest zajęty. Wybierz godzinę która odpowiada wszystkim uczestnikom spotkania. 😉