Aby wyłączyć uczestnikom możliwość wyciszania mikrofonu innym w trakcie rozmowy w Microsoft Teams, należy zmienić ustawienia utworzonego spotkania.
Poniżej w kliku krokach przedstawiamy jak to zrobić:
- Zaloguj się do swojego służbowego konta Microsoft 365.
- Przejdź do aplikacji Microsoft Teams.
- Przejdź do zakładki Kalendarz w menu po lewej stronie.
- Ustal datę i godzinę spotkania.
- Utwórz nowe spotkanie. Następnie kliknij przycisk Wyślij.
- Kiedy spotkanie zostanie utworzone wyświetli się ono w Kalendarzu. Kliknij w nie, aby przejść do ustawień.
- Następnie kliknij przyciski Opcje spotkania.
- Otworzy Ci się nowe okno, w którym należy zmienić opcje Kto może prezentować?. Wybierz opcję Tylko ja, a następnie kliknij przycisk Zapisz.
- Kiedy spotkanie rozpocznie się Członkowie nie mają opcji wyciszenia innych uczestników. Mogą jedynie włączyć lub wyłączyć swój mikrofon jeśli poprosimy go o odpowiedź na zadane pytanie.
- Organizator spotkania w każdej chwili może wyciszyć wszystkich uczestników jednym przyciskiem. Należy kliknąć ikonę ludzików, a następnie gdy po prawej stronie wyświetli się lista uczestników na górze kliknąć przycisk Wycisz wszystkich. Ewentualnie można wyciszyć uczestników pojedynczo.