Jak wyłączyć uczniom możliwość nagrywania spotkania w Microsoft Teams?

Jeśli chcemy wyłączyć wyłączyć uczniom możliwość nagrywania spotkania w Microsoft Teams, jako organizator musimy zmienić ustawienia spotkania.
  1. Zaloguj się do swojego służbowego konta Microsoft 365.
  2. Przejdź do aplikacji Microsoft Teams.
  3. Przejdź do zakładki Kalendarz w menu po lewej stronie.

    microsoft-teams-kalendarz
  4. Ustal datę i godzinę spotkania.
  5. Utwórz nowe spotkanie. Następnie kliknij przycisk Wyślij.

    microsoft-teams-tworzenie-spotkania
  6. Kiedy spotkanie zostanie utworzone wyświetli się ono w Kalendarzu. Kliknij w nie, aby przejść do ustawień.

    utworzone-spotkanie-teams
  7. Następnie kliknij przyciski Opcje spotkania.

    opcje-spotkania-teams
  8. Otworzy Ci się nowe okno, w którym należy zmienić opcje Kto może prezentować?. Wybierz opcję Tylko ja, a następnie kliknij przycisk Zapisz.

    kto-moze-prezentowac-teams/Jak-właczyc-lub-wylaczyc-uczniom-mozliwosc-prezentowania-w-Microsoft-Teams
  9. Kiedy spotkanie rozpocznie się członkowie/uczniowie nie mają opcji nagrywania spotkania w Microsoft Teams.


    wylaczyc-uczniom-mozliwosc-nagrywania-spotkania-w-Microsoft-Teams
    widok z konta ucznia

Możesz również wyłączyć uczestnikom możliwość wyciszania mikrofonu w trakcie rozmowy. Aby to zrobić zapoznaj się z artykułem Jak wyłączyć uczestnikom możliwość wyciszania mikrofonu w trakcie rozmowy w Microsoft Teams?

Karolina

Karolina

Zostaw komentarz